بابابزرگم میگفت(اگه قرارباشه همه ی خلق الله باهمبرابرباشن هیچ کس دیگه هدفی برای زندگی نداره.)یه مثالی زد که به دلم نشست.گفت:(روزیپیامبری به خدا گفت که چرا مردم رو برابر نیافریدی؟ندا اومد که به صلاحشوننیست.پیامبر اصرار کرد واز خدا برابر شدن مردم رو خواست.خدا هم دعاش رو مستجابکرد.اون فکرمیکرد که این جوری همه ی مردم خوشحالن ولی اشتباه میکرد چون مردم بهخاطر این که بتونن خودشون رو بالاتر از بقیه قرار بدن برای رسیدن به هدف هاشونکارمیکردن وامیدی به زندگی داشتن ولی با این وضعی که پیش اومده بود دیگه هدفینداشتن که بخوان براش تلاش کنن.)بابا بزرگم میگفت اگه برابری خوب بود انگشتای دستمیه اندازه بودن.
حدیث سیره شهدا...
ما را در سایت حدیث سیره شهدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: سه شنبه 19 بهمن 1395 ساعت: 0:53