
این روزا توفضای مجازی مدشده همه اززندگیشون وکلادنیا ادعای خستگی میکنن وفازغم برمیدارن ودم ازمرگ میزنن.یکی نیس بهشون بگه آخه باهوش اگه یکم مغزمبارکت روبه کاربندازی وچشات روبازکنی میبینی خیلیا هستن که توحسرت یه ساعت اززندگی توهستن اون xa0وخت تو اینجا هی ازخانواده وزندگیت شاکی باش.تازه اینا خوبن بعضیا هستن که هنوز توفکراینن که تام آخرجری رومیگیره یانه اون وخ میان تو صفحه های مجازی وگروه هافازغم میگیرن وپستای شکست عشقی میزارن موردداشتیم که طرف هنوز نمازبهش واجب نشده اون وخت پست گذاشته که مشروب میخو...
ادامه مطلب