
xa0 xa0 xa0 xa0 خیلیا میگن چی شد یهو نمینویسی.میگن نویسندگی رو ول کردی؟واینجورچیزا... xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0خب من متنهای زیادی رو طراحی کردم وکلی براشون فکر گذاشتم ولی خب نمیدونم چرا موقع عمل که میرسه زحمت پیاده شدن روی صفحه روبه خودشون نمیدن.حیف متنام واقعا اخه بعضیاشون سنگین وجنجالین ولی مجال نوشتن نیس. xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب