چرا نمینویسی؟؟؟

خرید بک لینک

خیلیا میگن چی شد یهو نمینویسی.میگن نویسندگی رو ول کردی؟واینجورچیزا... خب من متنهای زیادی رو طراحی کردم وکلی براشون فکر گذاشتم ولی خب نمیدونم چرا موقع عمل که میرسه زحمت پیاده شدن روی صفحه روبه خودشون نمیدن.حیف متنام واقعا اخه بعضیاشون سنگین وجنجالین ولی مجال نوشتن نیس. کسی اگه میتونه راهکار برا پیاده کردنشون بده ممنون میشم

حدیث سیره شهدا...

ما را در سایت حدیث سیره شهدا دنبال می‌کنید

برچسب: نمینویسی؟؟؟, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 20:56

صفحه بندی