مجبورم به اسمشو نبر رای بدم

خرید بک لینک
بلاخره یه اتوبوس اومد و سوار شدم.از راننده پرسیدم نمدونی شهر چ خبره؟ گفت :ن والا.
-نظرخودت چیه؟
راننده:به روحانی رای میدم.
-ازین چارسال مگه راضی هستی؟
+راضی؟من غلط بکن و...بوووق و غرغرغر....
-خب چرا دوباره رای میدی؟
+میدونی حاج آقا اخه میگن اگه سید رای بیاره جنگ رو میاره.ادم نون نداشته بهتره تا تو جنگ باشه.
حدیث سیره شهدا...

ما را در سایت حدیث سیره شهدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:11

صفحه بندی